Обрати сторінку

Метою цієї методики є виявити відношення дитини до школи.

Інтерпретація

Емоційне відношення до школи оцінюється по 3-х показниках :

– кольорова палітра;

– лінії і характер малюнку;

– сюжет зображення.

  1. Кольорова палітра цього малюнка не багата, малюнок зображено лише одним кольором – сірим. Наскільки ми знаємо психологію кольору, то сірий в ній означає такі почуття як туга, нудьга, реалізм. Тобто дитині в школі не цікаво. Їй просто хочеться чогось цікавого, надзвичайного, і немає бажання навчатись.
  2. Не можна не помітити, як саме зображений малюнок. На малюнку об’єкти не акуратно розташовані, лінії не чіткі, різної товщини. Ці ознаки стверджують про те, що дитина без зацікавленості малювала цей малюнок, можливо їй неприємно згадувати свою школу.
  3. На малюнку звичайно має бути зображено сюжет, але якщо на малюнку його немає. Це каже про відсутність різних деталей – це і прикраси,  люди, діти. Це означає, що дитині зовсім не цікаво було зображати школу, йому було всеодно що і як буде намальовано, школа немає в житті цієї дитини особливого якогось значення.